And the climb can kill you long before the fall

hyfsad vecka, har varit väldigt trött bara :P
I onsdags  var det skola som vanligt, det blev en impuls lunch på banthai, yummi. Var mycket trevligt måste jag säga, haha. ;)
Torsdag var rätt lugn, skulle ha lämnat in projekt arbetet på en första granskning men efter som vi knappt har gjort något så gör vi det nästa vecka, sen var det kalas hos mirja, riktigt trevligt, alla girlsen var där och så magge såklart! Hon fick en gurk blomma och en tulpan ;) Det blev även lite vuxen poäng till oss när vi diskuterade den globala uppvärmningen! haha.
Som karin skrev i sitt senaste inlägg, chaarin så kommer jag sakna er tjejer så sjukt mycket när vi har tagit studenten och ni betyder så otroligt mycket för mig! Jag hoppas av hela mitt hjärta att vi håller kontakten, för jag vet hur lätt det är att tappa den. Har gjort det med alldeles för många! 
Dagen har bara varit slö, ställde klockan på 7,15 men tog mig inte upp för en timma senare, duschade, gjorde mig iordning då ringde hanna och sa att vi inte hade någon lektion great! La mig på soffan ett tag och slöade, tog bussen 10 till luleå mötte karin och gick och åt på sub, och slösade alldeles för mycket pengar, ångest!
I kväll händer det ingenting, soffan väntar med så ska det låta ! ;)

Helgen blir lugn, karin och magge kommer hit imorgon och sen kanske det blir lite plugg.


Dashboard Confessional - Several Ways To Die Trying

Pacific sun
You should have warned us it gets so cold here
And the night can freeze before you set a fire
And our flares go unnoticed, diminished
Faded just as soon as they are fired.

We are, we are, intriqued
We are, we are, invisible

Oh, how we shouted, how we screamed
Take notice, take interest, take me with you
When all our fears fall on deaf ears tonight
They're burning the roads they built to lead us to the light
And blinding our hearts with their shining lies

We're closing our caskets, cold and tight
But I'm dying to live


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0