I said release me

Går dagen blev inte riktigt som det var tänkt :P

I morse så bestämda jag mig för att ge s en chans, jag blev less på bråken mellan oss. Och jag kände att S ville sluta fred, har stirrat på mig hela morgonen. vissa kan tycka att det verkar läskigt men jag bestämde mig för att ge det ett försök. S kröp in under mitt täcke och hoppade på mig. Gick bra till en början men jag blev lite less efter ett tag när jag ville somna om. S sover just nu så jag vet inte riktigt vilken status vi har nu men jag får väl se.

Ikväll hoppas jag på att det blir dödsroligt, men vi ligger efter ungefär 40 min, och mer lär det bli. Ajja Låt det hända som vi brukar säga. Over and out!



Duffy - Mercy

I love you
but i gotta stay true
my morals got me on my knees
im begging please stop playing games

i dont know what this is
cos you got me good
just like you knew you would

i dont know what you do
but you do it well
I'm under your spell

You got me begging you for mercy
why wont you relase me
you got me begging you for mercy
why wont you release me
I said release me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0