Stones taught me to fly

Helgen har varit riktigt bra! I fredags hittade jag en student klänning, tack! sen på kvällen kom martina hit och så såg vi på så ska de låta, låg och pratade och åt grönsaker och dipp :) I går gjorde jag inte så mkt såg på fotboll och hängde hemma sen gick jag till en :P haha kom väl hem runt 3 nångång. Sen idag har jag vaarit och hälsat på kusinen och lill bebisen, så sjukt söt!
 så sjukt söta båda två (:

nu blir det försökt till plugg och sen one tree hill :)



Damien Rice - Cannonball


There's still a little bit of your taste in my mouth
There's still a little bit of you laced with my doubt
It's still a little harder to say what's going on

There's still a little bit of your ghost, your weakness
There's still a little bit of your face, I haven't kissed
You step a little closer each day
That I can't see what's going on

Stones taught me to fly
Love, it taught me to lie
Life, it taught me to die
So it's not hard to fall
When you float like a cannonball


Kommentarer
Postat av: ida

åhhhh, vem kan du ha varit hos när du inte ens nämner namn?? ;P

2008-04-27 @ 17:26:22
Postat av: Hanna

Jag säger då de!! Man kan ju alltid gissa, dirty girl ;P hehe, skoja bara men jag möter dig med ett leende på läpparna i omkl.rummet :P

2008-04-27 @ 17:53:39
Postat av: maja

mahaha ;) jag tror ni vet :p

2008-04-27 @ 18:37:38
Postat av: Anonym

Men gu va trevligt! :D

2008-04-27 @ 20:40:16
Postat av: Anonym

Oj vilka sötnosar :D Speciellt hon med lockigt hår ;)

2008-04-28 @ 09:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0