Take a bow

depp, depp, depp. Det ligger sjukt mycket deppighet ( finns det ett sånt ord?)  i luften nu tycker jag. Inte kul! Iofs så kan ju jag skylla på att det är den tilden på året ;) hehe
Längtar sjukt mycket till helgen, blir 2 dagar med alkoholhaltiga drycker så man kan glömma all stress med skolarbete och annat som känns jobbigt för tillfället. Förhoppningsvis blir det riktigt roligt. Nu blir det bara att bestämma vad man ska ha på sig, I-landsproblemet nr1 eller? ja!  
Dagen imorgon blir nog rätt slö, det hoppas jag iaf. På religionen så skulle det komma nån från livets ord, Carola power? usch gillar verkligen inte henne! Sen svenska förberedelser till nationella, och på samhällsen så tror jag vi skulle på arbetsförmedlingen på någon information om att jobba utomlands det kan bli intressant. Sen slut, kanske gå på stan en sväng om fönster shoppa. Tyvärr så är man ju inte så rik så man har råd att shoppa varje dag, utan här skramlar vi ihop till billigt vin och om man har tur hitta något fint på reaställen :p haha näe riktigt så illa är det väl inte men nästan.

Nu blir det iaf mat sen försöka öppna mina religionsböcker och kanske lite projekt om jag orkar.



Alla verkar helt Leona Lewis inspererade så jag hakar väl på trenden ( jag vet, jag har ingen egen vilja)
Take a bow

The flowers are faded now, along with your letters
They will never see the light of day, cause I'll never take them out
There's no turning back, it's for the better
Baby I deserve more then empty words and promises
I believed every thing you said, and I gave you the best I had

So take a bow, 'cause you've taken everything else
You played the part, and like a star you played it so well
Take a bow, 'cause this scene is coming to an end
I gave you love, all you gave me was pretend, so now take a bow

The future's about to change, before you know it,
The curtain closes, take a look around,
There's no one in the crowd, I'm throwing away the pain,
And you should know that your preformance made me strong enough

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0