What if I say I'm not like the others

Har precis varit och promenerat som planerat men det blev utan martina, så det blir nog med henne imorgon.  Det var riktigt skönt faktiskt. Tog först en snabb runda på dollar och köpte tuggummi och en annan sak. :) Sen så gick jag min vanliga runda. Det var faktiskt en riktigt händelserik promenad för att vara boden, först så kom en bil med tejpade lysen och körde way to fast och sen kom partybussen efter med blåljusen på ooh spännande! Och sen så var det epa träff på åhlensparkeringen, så sjukt coolt! Jag hade också viljat vara så cool så jag kunde hänga där!


nu väntar jag på att maten ska bli klar, sen blir det dusch och i kväll är det dirty sexy money :)
Ska nog försöka gå och lägga mig tidigt idag, good luck with that!


Still going strong, Foo fighters med The pretender


Keep you in the dark you know they all pretend
Keep you in the dark and so it all began

Send in your skeletons
Sing as their bones come marching in again
The need you buried deep
The secrets that you keep are at the ready, are you ready?

I'm finished making sense
Done pleading ignorance that whole defense
Spinning infinity, but the wheel is spinning me
It's never ending, never ending
Same old story

What if I say I'm not like the others
What if I say I'm not just another one of your plays
You're the pretender

What if I say I will never surrender


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför maja, varför gick du inte till de coola människorna på coop?!? Nog vågar du, våga vara den du vill! ;P

2008-04-17 @ 21:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0