Minus me, minus you

080808 japp då blev man arbetslös.. kände lite panik på jobbet idag när arbetsledaren tackade för den här sommaren, hade faktiskt kunnat jobba nån vecka till. Men på tvätten vill man ju inte bli kvar för alltid om jag säger så!  fast trivs rätt bra där ändå, bra jobb när man inte vet vad man ska göra om jag säger så (:

vad händer nu då? jag vet inte, hoppas nästan att dom ringer på måndag och säger att jag får jobba en vecka till :P

hur som helst, den här veckan har gått rätt fort, när jag kom hem från jobbet i tisdags så hade jag feber så det blev att vara hemma onsdag, torsdag. men har jobbat idag, känner mig dock inte riktigt frisk än.

idag händer det inte mkt, farbror och faster kommer hit och äter surströmmig en sväng, men det blir nog mest soff läge för mig! ska bli så skönt att bara ligga i soffan och inte göra nånting en fredags kväll!
imorgon har jag inga direkta planer för dagen, men kvällen blir det mest troligt fest och sen utgång på farmen. ja, jag vet att jag klagar etremt mkt varje gång jag har varit där men jag ska ge det en sista chans, det är ju trots allt avslutning och drängarna ska dit ( om du vill bli min fru...)

på söndag lär det bli bakishäng som vanligt med the fashionista diaries och greek, en helt underbar serie, ett måste verkligen!!! :D


Backyard Babies - Minus celsius

I searched the world
around for you
In every corner
I see two
Ovations ought to
be for me
What makes anybody
wanna be

I'm sure you're lookin'
Sure got your hooks in
It's freezing, I'm so cold (you damn right)

Minus me, minus you
I think it's all because of
I think it's all because of you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0