As if to say, he doesn't like chocolate

hm ja vad ska man då säga om gårdagen? ångest kanske, vad hände :P

hoff det var väl inte den mest lyckade kvällen.. men lycksdes ändå få iväg en heel del pinsamma sms

jag är full, jag kan iaf erkänna det :P
hur länge är ni vakna då? Puss 
hah näe orkar inte ;) men senare @ ditt place?

men vem fan är inte full är då min fråga?!
haha guess man måste veta vem jag har fått dom av, vilka jag har skrivit och dom andra smsen för att förstå men who cares?


idag har det däremot varit trevligt, började med bakis mat på kvarnängen med karin och elin. många ångest laddade skratt! hahah fyfan :P sen så gick vi till elin och såg på the fashionista diaries och sen fortsatte skratten, kom hem vid 6 eller nått liknande. och  nu blir det bara häng här och glo tv hela kvällen typ (:

imorgon blir det att fara till luleå för att gå på stan och fka med tjejerna, ska bli väldigt mysigt! det var längesen!
tisdag blir det nog att gå på banken och äta middag med elin, sen måste jag även städa i veckan, gå till körskolan och skriva in mig, umgås med martina och ta allmänt lungt ( :


Bloc Party - Helicopter

As if to say, as if to say
As if to say, he doesn't like chocolate
He's born a liar, he'll die a liar
Some things will never be different

Stop being, so American
There's a time and there's a place
So James Dean, so blue jeans
He's gonna save the world, he's gonna!

Are you hoping for a miracle?
Are you hoping for a miracle?
Are you hoping for a miracle?

Are you hoping for a miracle?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0