Why do you come here when you know I´ve got troubles enough

som sagt så hade jag tänkt att vara ledig hela veckan men det gick inte riktigt som jag tänk mig. hur som helst så på måndag så for jag till luleå och umgicks med tjejerna, mkt mysigt och trevligt (: sen på tisdag så var jag på banken och satte in pengar, fixade ett visa kort och en internet bank (woohoo jag växer upp! )
sen så kvart i 4 så ringde dom, crap! hur svårt ska det vara att vara arbetslös i en vecka?
ajja onsdag blev det då jobb, vaknade upp på ett riktigt dåligt humör! sen blev det inte precis bättre av att komma till jobbet och se att man ska vara i mageln, yey. hoff det resulterade i en riktigt dålig dag iaf! dom frågade även om jag kuunde jobba resten av veckan men jag sa att jag var upptagen torsdag men fredag gick bra. så idag har jag varit och fikat med martina vilket var väldigt trevligt, det var alldeles för länge sen! sen hem och så var det tänkt att jag skulle ut och övningsköra med mami men det sket sig som vanligt... känner mig rätt nere nu, vilket inte är så roligt!
ajja som sagt jobb i morgon, sen till kusinen och gratta henne och träffa små knoddarna (: sen vet jag inte om det blir luleå och äta middag med tjejerna eller hur det blir.
lördag blir det iaf luleå med maritna och gå på aupair möte (: sen blir det nog hem och utgång på boddan, vilket kan bli kul eftersom det är säsongspremiär (:

näe nu ska jag fortsätta se på tio orsaker att hata dig och försöka sova så jag orkar upp imorgon!



en låt från filmen, Joan Armatrading - The Weakness In me

I'm not the sort of person who falls in and quickly out of love
But to you I gave my affection right from the start
I have a lover who loves me, how could I break such a heart
Yet still you get my attention

Why do you come here when you know I've got troubles enough
Why do you call me when you know I can't answer the phone
Make me lie and I don't want to
And make someone else some kind of an unknowing fool
You make me stay when I should not
Are you so strong or is all the weakness in me
Why do you come here and pretend to be just passing by
But I mean to see you
And I mean to hold you, tightly


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh fan vad najs bloggen blev !! me like it veeeery much !

2008-08-21 @ 23:34:00
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0