You know that I could use somebody

åh vad jag är förvirrad! vet inte vilken dag jag har sagt att jag inte kan jobba, tror jag sa måndag, men det är tisdag som jag inte kan... gaaah.


i torsdags så var det en mys dag med martina, först vandrade vi i affärer lite, sen så hade jag synundersökning. efter det gick vi och fika på hanssons och satt där i 3½ timma! sen gick vi + prisca och åt sushi. har inte riktigt bestämt mig vad jag tyckte om det :P
 
I fredags så var det jobb och sen mys middag i soffan (:

I går så drog jag ooch matina till luleå för att in handla julklappar och nyårsklänningar, blev en klänning och en julklapp bara några kvar nu.
sen på kvällen hyrde vi mamma mia och tittade på ljus :P hehe

Idag har varit städ dag, eller försök till städ dag iaf. har städat upp i rummet och nu är det "bara" garderoben kvar! hoff gruvar mig.  

Får väl se om jag lovat jobba imorgon eller inte.. endast framtiden kan utvisa det. gah klantigt!


Kings of leon - Use somebody

I've been roaming around
Always looking down at all I see
Painted faces, fill the places I cant reach

You know that I could use somebody
You know that I could use somebody

Someone like you, And all you know, And how you speak
Countless lovers under cover of the street




Kommentarer
Postat av: Martina

Hahaha tittade på ljus, lät som om de var nånting som vi gör varje kväll ! Men de var fasiken intressant iaf :D

2008-12-07 @ 23:42:31
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0