"Man it feels good to feel this way"

Dagen har varit helt okej, vaknade kring 11 gick ner och gjorde mig i ordning, sen kom mormor och morfar och hämtade mig och orre så for vi och åt lunch med johan och carro, trevligt!
Sen åkte vi till mm och mf och åt tårta till efterrätt, jag läste i kapp mig på det senaste skvallret i kunga världen (svensk dam tidning is the shit på det området!) var där till drygt 3. Sedan så vandrade jag hem och la mig i soffan för att lätta på mättnaden lite, till repriser av gilmore girls och lite hollyoaks, haha vet nte varför jag ser på hollyoaks för det är inte speciellt bra men det har nått beroende framkallande i sig! Sen blev det lite that 70´s show and some other shit.
Nu sitter jag iaf här och väntar på att mitt nagellck ska torka. blablabla...

Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på men det lär ju lösa sig. På lördag blir det ikea med mamma, johan och carro, nice! Perfekt och fara med mamsen för då betalar hon, eller oftast iaf :) Vet inte riktigt vad jag är ute efter men något hittar man alltid typ påslakan, och ljus, ramar, servetter och allt sådant rolígt.

Well well nu ska jag försöka hitta något vettigare att göra. fridens lijor!


Lite panik på diskot (panic! ta the disco), med nya låten nine in the afternoon, nu är bara att hoppas på att det nya albumet är lika bra som den här låten

Into a place where thoughts can bloom
Into a room where it's nine in the afternoon
And we know that it could be
And we know that it should
And you know that you feel it too

Cause it's nine in the afternoon
And your eyes are the size of the moon
You could cause you can so you do
We're feeling so good
Just the way that we do
When it's nine in the afternoon
Your eyes are the size of the moon
You could 'cause you can so you do
We're feeling so good


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0