Have heart, my dear

En vecka och en dag har nu gått av den sista teminen. Känns väl så där, jobbigt schemma, långa dagar, den tidigaste är typ 3. hofff!  Hade nästan tänkt att bli nyttig det har året, men det lär ju gå åt skogen det är året också. Dels pga dom långa dagarna så kommer jag typ inte hem förrän 6 och sen försöka dra sig i väg till gymmet trött och helt utan motivation är ju inte heller så  kul! Sen en annan viktig hake i mitt  försök till ett nyttigare liv är ju linjen jag går, svårt att låta bli alla godsaker! Men men får väl göra det bästa av situationen.
På torsdag är det iaf samhälls prov och det lär ju gå som det går, har i stort sätt inte lärt mig ett skit på lektionerna.
Sen måste jag ta tag i vårat projektarbete vi ska göra också, har inte ens börjat! Ångesten börjar smyga sig på lite smått, eller ganska våldsamt, om man nu kan smyga våldsamt? Njaa tveksamt :P
well, well nu ska jag väl inte klaga nått mer för i dag iaf, det finns dom som har det mkt värre så.

hmm, dagens låt får bli Run orginalet av Snow Partol men Leona Lewis har gjort en riktigt grym cover av den, är inte riktigt säker på vilken av dom jag gillar bäst, fast det lutar nog åt Leona Lewis verson :)


To think i might not see those eyes
Makes it so hard not to cry
And as we say our long goodbyes
I nearly do

Light up, light up
As if you have a choice
Even if you can not hear my voice
I'll be right beside you dear

Louder, Louder
And we'll run for our lives
I can hardly speak I understand
Why you can't raise your voice to say

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0