Ignorance

Musik, vad skulle jag göra utan den? Antagligen gå under, klarar i stort sett inte en dag utan att lyssna, beroende? Javisst!

Dagen har varit rätt lugn, sub med karin, gorre! Sen samhälls, pratade lite om the future, självklart är det dom som tar det fel... Efter det hade vi håll timma tills spanskan började.
Känner att jag bara vill här i från när vi har tagit studenten, vill ut i världen, flytta till något varmare ställe. Få lite perspektiv på livet, ta reda på vem jag är och vad jag vill göra med mitt liv. För just nu har jag ingen aning...



In the story I was told
Well this was never mentioned
Must've missed a chapter when
I was seventeen years old
Now there's nothing left but loss

An unfortunate consequence
And you'll burn in hell when you fall against
These pills were meant to hurt you
For today and evermore
If fools were meant to fuck you
Then why do fools fall in love

McFly - Ignorance, Dougie´s masterpiece :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0