Clearly I remember

hej bloggen! nu är det en vecka sen jag skrev sist och då undrar ni säkert vad jag har haft för mig.  jo det ska jag berätta!
Jag har jobbat, sen i fredags så var jag på bränna  med rebecca, det var roligt att träffa henne! Lördag var det luleå med mami, fyndade 2 par jeans för 100 kr styck, en stor t.shirt 49kr, enn tubtopp 49kr, leggins 49kr och till sist ett par skor och även dom för 49 :) sen var det bara hem, dusch, fix och trix innan jag knatade till systemet för att möta martina och prisca frö att sedan gå till elin för att börja förfesten. Det blev en rikigt trevlig kväll iaf det jag kommer ihåg av den :P
Söndagen började med bakis häng i soffan, för att sedan tillbringa kvällen i luleå för att gratta ida (:
Även början på denna vecka har innehållt jobb, även lite soffhäng med och skolkatalog tittande med elin. Ikväll blir det fika på hanssons med elin, sen gå hem se project runway, försöka sova.
Morgondagen kommer mest troligt bli väldigt lång! det lutar åt att det blir jobb från 07,00 - 20,00!!! 13 jävla timmar!
en annan trevlig grej är ju att jag har blivit tilldelad en plats i mangeln mellan 7 och 9 den här veckan, helt underbart! ( läs med en stoor gnutta irono!) :P


Coldplay - Violet Hill

If you love me
Won't you let me know?

I don't want to be a soldier
With the captain of some sinking ship
With snow, far below

If you love me
Why'd you let me go?

I took my love down to Violet Hill
There we sat in snow
All that time she was silent still

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är alltid underbart att jobba ;) Hör av dig om helgen!

2008-07-23 @ 23:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0