Run away, run away I´ll attack

okej, ida vill ha uppdatering av mitt otroligt spännande liv so here you go!
Förra veckans första 5 dagar bestod av jobba, äta och sova. Sen på fredag kvällen så ringde martina och undrade om jag ville komma till bränna och eftersom jag inte hade nått bättre för mig så vandrade jag ner och där satt hon, prisca och hanna, sen kom även elin och erika. Det blev en riktigt trevlig kväll måste jag säga, kom hem vi 12 ungefär (:
Sen lördag så vaknade jag, åt frukost osv, sen duschade jag och gjode mig i ordning, cyklade till elin (s) vid halv 5  och sprättade första cidern, halv 6 mötte vi upp martina vid systemet och cyklade till jenny där det väntade grillning och bad :) vi som var där var jag, jenny, martina, elin, elin, kalle och sebbe. vi grillade först och det var super gott! sen blev det bad i poolen. regeln som var upp satt var inget skväll och stänk, eftersom att vi inte ville blöta ner håret och förstöra sminket. ajja ni kan ju själv förstå hur det gick, såg ut som en dränkt katt när jag kom upp ur poolen, men what ever liksom :P det var bara att sminka om sig och platta håret igen, som tur var hade jag min egen lilla frisör!
Efter om fixningen så bar det iväg på farmen, men elin och martina valde att fara till bränna istället. Hur som helst farmen, jag gillar verkligen inte farmen! man tappar bara bort alla usch! men måste säga att det var roligare än sist jag var där iaf,..
sen söndan var bakis dag som vanlig, låg i soffan hela dan och såg på grease och 2 andra helt värdelösa filmer, sen  vid sex for vi och handlade till middan, men stannade på supermarket tills jenny slutade, vi gick upp till henne och så hämtade jag cykeln och grejerna jag lämnade där. cyklade hem åt tacos, gud så gott det var! yummie!: :) sen var det sängen som väntade.

nu är det en ny vecka och det betyder att mitt otroligt spännande och roliga liv har börjat igen. Jobba, äta, sova. Men de här 4 veckorna som är kvar har jag även turen att få cykla till jobbet eftersom pappa har gått på semester, jippi!

Nä helt ärligt så är jag less på att jobba nu, och jag är less på att alla frågar, "ja maja vad ska du göra nu när du slutar jobba?" gaaah tror ni inte att jag frågar mig själv det hela dagarna?
jag vet att jag vill bort här ifrån, utomlands nånstans. men då kommer ju frågorna, jobba, studera? vad ska du göra då? vars ska du fara? JAG VET INTE!
jag vill hitta nån att åka i väg med, för jag vet att jag är för feg för att fara själv..

näe i guess det är sovdax snart, så godnatt!

30 Seconds to mars - attack

Run away, run away,
I'll attack.
Run away, run away,
go chase yourself.
Run away, run away,
I'll attack, I'll attack, I'll attack.

I would of kept you forever,
but we had to sever.
It ended for both of us faster than a--
Kill off this thinking,
it's starting to sink in.
I'm losing control now,
and without you,
I can finally see.

Your promises,
they look like lies.
Your honesty,
like a back that has a knife.
I promise you,
I promise you..
I am finally free

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0