I never meant to cause you trouble

gaaah vet inte riktigt vad jag skriva men nått blir det väl iaf! helgen var helt okej trevlig, lördag var bättre än fredag (: synd bara att hanna och ida inte kunde stanna, men jag klarade mig utan dom iaf (: 

 
har nu jobbat 1 vecka och 1 dag, endast 5 veckor och 4 dagar kvar, jippie!! näe men förhoppningsvis så går det fort, och jag behöver ju pengarna så.  

har inte berättat om turkland resan än men det var väldig trevligt och varmt och skönt, skulle kunna fara tillbaka vilken sekund som helst! men ska väl försöka komma iväg på en sista minuten till hösten eller nått..

tänkte även att jag ska försöka ta tag i körkortet till hösten, men med tanke på hur det har gått hittills så vet vi ju alla hur det kommer gå!

well nu ska jag fortsätta se på extrem home makeover, sen csi och sen ska jag väl försöka komma i säng så jag orkar upp imorgon. har verkligen inget liv när jag jobbar, dit, hem, vila, äta, sova typ. men som jag sa i tidigare inlägg, jag lever för helgen! :P


Coldplay - Trouble

Oh no, I see,
A spider web is tangled up with me
And I lost my head
The thought of all the stupid things I've said

Oh no, what's this?
A spider web, and I'm caught in the middle
So I turned to run
The thought of all the stupid things I've done

I never meant to cause you trouble
I never meant to do you wrong
I, well if I ever caused you trouble
Oh no, I never meant to do you harm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0