It's the wrong dream, with the wrong man

ja ska väl försöka få ihop en liten sammanfattning av studentveckan...
På måndagen var det ju bal, så kl 11 var jag och fixa frisyren hos emmy, det blev super!! Hem äta, sen halv 3 åkte jag mamma och carro till luleå, först förbi ida och dumpa en hel del packning och sen in till stan och makeup store där jag och ida  sminkade oss, även det blev väldigt bra! sen snabbt hem till ida, ta på oss klänningarna, virra runt lite innan kristian och blöjmannen kom och vi for till karin och mötte upp hennne och fredrik och sen bar det av mot statsparken och på vägen dit lossna min ögonfrans jävel!!! gaaah men som tur var så har man snälla vänner! Tack!
balen var helt okej, men det roligaste var nog när vi drog till prosön efter åt :P dock var det en sak som gjorde mig sjukt irriterad..
Ajja tisdag var det först lunch på baan thai, lite segt att stiga efter ca 4 timmars sömn. Men det var sjukt gott! efter det gick vi på stan ett tag innan vi gick hem till ida och vilade och gjorde oss i ordning.  På kvällen så firade vi hanna som fyllde 20 med häng och mat på floraskulle och sedan fortsatte vi oss mirja (:
Onsdag så var vi typ på polisstaionen 1 timma för att fixa tillståndet till lastbilen, det blev massa gorm men det ordnade sig till slut! Sen handlade mat, åkte hem och gjorde kkp, så sjukligt gott! ;D
Sen iväg på en liten biltur och sen till evin för att spraya lakan, det blev 3 st, Welcome to the dark side we have cookies, Gör inte om vårat misstag och Lp3. sen hem sova..
I torsdags så vart det en tidig morgon för att hinna med allt innan champis frullen i statsparken, fotografering, avslutningsgrejs på hälsanshus, mys och mat på lp och sist men absolut inte minst springa ut och ta studenten!!!! ;DD;D träffade familjen och fick massa mjukisar och blommor, sen lastbils färd genom staden yey, jo och om det var nån som fick kakor på sig så var det vi. mahah :P
sen hem till boden, sov i 45 min innan släkten hit och så var det buffe och mys på gården. fick massa fina pressenter osv (:
Sen tillbaka till luleå och mot mirja för fest med klassen. och efter det vidare till grace, det blev en hyfsad kväll och en underbar dag om man säger så (:
bildet finns på pixbox, majanorberg.
Dagarna efter studenten har varit seega och konstigt nog känts precis som innan  :P



Nu måste jag typ börja packa! kan inte förstå att jag far till turkiet imorgon!!! gaaaaaah yippie! hehe ska bli så skönt! ;D;D



Augustana - Rest, shame, love

Breaking up with your breakdowns,
Standing tall in your white gown,
You're going nowhere, you're going fast
You're slowing down but you'll never last
Take your time honey, take your time,

It's the wrong dream, with the wrong man,
With a cold gun, in your wrong hand,
get it right this time, get it off your mind,
let the summer rain bring you rest
and shame and love

Carve your name in a black stone,
Swear to god we won't let go,
If you cant love babe, then you cant hurt,
We take the good times, with the worst,
Take your time honey, take your time.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, jag vill att studentveckan ska börja om igen! Det var typ den bästa veckan på vääldigt länge, kanske tíll och med den bästa i mitt liv, hihi :D

2008-06-08 @ 22:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0