Down a road that's leading me nowehere

fick höra idag att jag var dålig på att uppdatera, och det kan jag väl hålla med om :P
så här karin har du din uppdatering...

skriver om resan och veckan som gått imorgon eller nått.
Men kan ju säga att jag börjar jobba imorgon och 7 veckor framåt så från och med nu lever jag för helgerna!

over and out!


måste bara säga att jag är helt beroende av augustana klarar mig inte utan dom!
och eftersom att jag fastnat för låten twenty years så får ni den i det här inlägget också.


Do you want to see
The place where I was free?
Cos in my mind I've been there
And there's no one here but me

In the morning it'll find you
Let the light shine away
Down a road that's leading me nowhere
And there's no way around it
Could this be our last dance?
Just fall asleep with the tv darling
I'll be back again
I'll be back again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0