Could it be, could it be that you?re joking with me

Känner att jag har varit dåligt på att uppdatera. Jag skyller på mina bröder som har lagt beslag på min datar dom senaste dagarna.
Hur som helst har det varit en väldigt bra påsk, en av dom bästa faktiskt!
Skärtorsdagen spenderades med klassen på hägnan vi deltog i något live skådespeleri, hej årskurs 3! Det var ganska trevligt men kändes lite barnsligt, vi åt iaf på charlies i gammelstad sen. Åkte in till stan så jag och Karin vandrade där ett tag sen mötte jag upp Johan och Carro och blev bjuden på fika på sub. Sen tog vi bussen hem. Kvällen tillbringades med la famila.
Långfredagen tillbrinngades också med familjen, var nere i källaren och rotade och fick en nostalgisk flash back :) Hittade lite roliga prylar och spel. Det slutade med att vi spelade den försvunna diamanten och tp till ca 1 nångång :)
På påskafton var vi i Alträsk hos min farbror och grillade åkte madrass och hade allmänt trevligt! Sen på kvällen så bakade jag tårtbottnar och liknande (:
Söndagen var det kalas för Johan och Carro. Jag såg på fotboll heja manchester united. Sen var det hockey på tv hela dan. På kvällen spelade vi geni och umgicks :)
Igår så åt vi go brunch med våfflor, äggröra, bacon, mackor, smootie, juice och allt möjligt gott! Sen tog vi en prommis efter det var det hockey och lite guitar hero lir  som gällde (:

Idag sov jag då till halv 1 sen så hade vi vårat msn möte om helgen kl1, tyvärr kunde inte alla delta men det gick bra iaf (:
Sen gick jag till mormor och morfar men dom var inte hemma så jag gick på stan en sväng, tog dock inte länge. haha. Gick iaf hem efter det och la mig i soffan och slöade. Och har i stort sett inte gjort något vettigt sen dess :P

Imorgon så blir det träning och solning med Martinisen och sen blir det fika med Linn och Janinah, ska bli riktigt trevligt!

Blev ett långt inlägg så tar helgens planer någon annan dag (:



Lite guitar hero inspirerat låt val idag!
Kasier Chiefs med Ruby

Let it never be said, that romance is dead
Cause there's so little else occupying my head
There is nothing I need except the function to breathe
But I'm not really fussed, doesn't matter to me

Ruby, Ruby, Ruby, Ruby
Ahaa-ahaa-ahaa
Do ya, do ya, do ya, do ya
Ahaa-ahaa-ahaa
Know what ya doing, doing to me?
Ahaa-ahaa-ahaa
Ruby, Ruby, Ruby, Ruby
Ahaa-ahaa-ahaa

Due to lack of interest tomorrow is cancelled
Let the clocks be reset and the pendulums held
Cos there's nothing at all except the space in between
Finding out what you're called and repeating your name



Dagen Guitar hero citat - " It can always be much louder"  ;)


Kommentarer
Postat av: Kaarin

Yeey, själv hade man en rätt chill påsk ;p Jag längtar till fredag :) Då ska vi spela Gh3 ;)

2008-03-26 @ 10:46:10
URL: http://Chaarin.blogg.se
Postat av: Kaarin

Yeey, själv hade man en rätt chill påsk ;p Jag längtar till fredag :) Då ska vi spela Gh3 ;)

2008-03-26 @ 10:46:24
URL: http://Chaarin.blogg.se
Postat av: Kaarin

eeh orka två likadan kommentarer :P haha ;)

2008-03-26 @ 10:47:07
URL: http://Chaarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0