My heart beat, is warning me to do something new

snart lov igen nice.
vecka hittils har varit rätt lungt, inget spännande har hänt.
Eller har fått student mössan idag, det går så sjukt fort. Tyckte det var nyss jag satt i matsalen på bergnäset och var fruktansvärt nervös och funderade på vem jag skulle gå i samma klass som. (Hanna, vårat moment) Även fast jag ångrar att jag gick den här linjen big time, så är jag ändå glad för det, annars så hade jag inte träffat mina underbara vänner som jag har fått dom här 3 åren, ni är udda på ett väldigt bra sätt ;) Nu är det iaf mindre än 3 månader kvar tills studenten, heelt sjukt vad tiden rinner iväg.. Vad kommer hända sen när man måste ut i den "stora världen"? Ingen aning men det lär ju framtiden utvisa. Nu gäller det bara att ta var på den sista tiden i skolan även om det känns en plåga att kliva upp kl 6 i stort sätt varje morgon, att projektet knapp är på börjat fast det nästan ska vara färdigt om 2 veckor, och allt annat innan slutbetygen är satta...



Elliot Minor - Time after time


Another day, waking to the same old beat,
Counting doors, walking through the same old street,
Breathing in, breathing out the same,
Nothings changed, just imitating yesterday,
Counting down, all the opportunities,
Its down to one, now everything is falling on me,
Alarm bells, are warning me to do something soon,
Get away, I've got to get away!!

I hear the sound of something new,
Give me the keys to unlock you,

Time after time,
And nothing has changed,
Time after time,
And we're still the same,
Day after day,
And nothing has changed,
And now I feel,
That I'm gonna break, cos i just cannot wait,
To repeat yesterday...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0