Well it starts as a joke

går dagen då, började då med att fara till ikea med mamma, johan och carro :) blev lite grejs från ikea östra till studenten, sen bev det även lite små grejs till balkongen och en vas ( jag förväntar mig mkt blommor till studenten!)
kom hem strax före 7, hoppade i duschen gjorde mig i ordning och såg lite körslaget. sen halv nio kom kristian förbi och vi gick till malin som hade inflyttningsfest :) Där var det massor av trevligt folk ,blev lite ölspel osv :P sedan bar det av till boddan var ganska lite folk när vi kom men innan kvällen var över så var det betydligt mer (: Träffade även patrik där och hade djup snack med han, har inte träffat han sen jul så det var trevligt :) massa mer grejer hände också men dom orkar jag inte dra upp nu ¨:P  men allt som allt så var det en väldigt trevlig helg! :D


imorgon blir det skola, ska försöka lämna in projektet nu, lite sent med bättre än aldrig! annars så är det bara samhälls som står på schemat, och på den lektionen får jag inget gjort så. resten av dagen är än så länge oplanerad, ska försöka få lite skolarbete gjort (önsketänkande).


Kaiser Chiefs - My kind of guy

Now you're out of control
And you can't fill the hole
That was left by the thrill of the chase
You're a right piece of work
All the flakes go berserk
Have you forgotten how good they taste

You're my kind of guy
Cos I like your style
And you sound as horrible as me
And I don't mind if you're unkind
Cos you're reminding me of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0