Någon dagkanske jag kör över dig här utanför..

Hmm ja vad ska man säga om helgens bravader? Lyckat enligt mitt tycke! Men som sagt det är ju bara min personliga åsikt sen får ju alla andra tycka vad dom vill ;)   Fredagen började iaf med en tripp till Piteå med Johan, Carro och Ogge för att fixa min blaklänning och kolla läget på stan. Kom hem med en balklänning som sitter perfekt och 2 nagellack. Kom hem kvart över fyra och då blev det snabbpacka och sen åka med Johan och hans vänner till luleå, tog sedan bussen till Hanna där hon och Ida var :)
Vi åt middag sen fixade vi oss och började förfesta. Som vanligt så blev det känslor, skratt, störda saker mm! Bara för att varna er så är det ingen höjdare att använda använda spritpenna på fyllan, det är grymt svårt att få bort!
Vi tog iaf taxi in till stan och gick på cleo, var riktigt roligt, dansade, åt chips från vip soffan, blev utkörda från vip soffan, träffade lite coola personer och lite till grejs :) Vi gick sen till heroes och satt där ett tag, jag och Hanna tänkte sedan gå hem, men vi fick skjuts av några, fråga mig inte vem dom var? :P när vi kom hem så jag att våran nya vän hade ringt  så ringde upp han pratade ett tag sen åt vi kladdkaka och kräm innan vi gick och la oss.

Sedan lördagen så åt vi frulle, Ida kom över och joina oss. Det blev varma mackor med diverse tillbehör :) Sen tog vi 4 bussen till boden, så vi var här runt 5. Vi la oss i sängen ett tag, sen gick jag och duscha fräsch som jag är. Sedan middag grillad fläskfilé med potatis i ugn och tatzikt (stavning?) Yummie! Gick över till coop för att köpa chirre och dricka till kvällen. Sen så började vi göra oss i ordning alldeles för sent, så det blev lite stress där ett tag! Jenny och Lee kom över ett tag, sen vid halv 11 gick vi till K och hans väldigt trevliga vänner, vi spelade även lite våghals ( haha allt med blöjor eller hur var det? )  Sen gick vi till boddan oah röjde på dansgolvet och svettades gärnet. :P Efterfest sen, lite seeg måste jag säga, men även den hade sina moments :)

Gårdagen spenderades i stort sätt i sägen hela dagen, undantag middag och dusch. Fick feber på kvällen så jag somnade tidigt. Tänkte vara hemma idag men hade ingen feber i morse och vi behöver göra färdigt projekt arbetet så drog jag mig dit för teamets skull, men vi saknade en viktig medlem så det blev inget som vanligt..
Hur som helst så blir det att stanna hemma i morgon..


För att sammanfatta förra veckans fester så måste jag säga att det var extremt lyckat! Och jag är stolta över oss att vi inte har varit så folkskygga som vi brukar vara! ;)


För att avsluta blir det lite Håkan Hellström med En lång lång tid.

Jag kommer inte älska dig
för resten av livet
Vill inte leva med tungan hängades utanför
och tycka synd om mig själv

Jag kommer inte höra av mig igen
och jag kommer inte ta skulden
Så säg det och få det gjort
det finns bara ett enda sätt att brinna upp

Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav
Någon dag kanske jag kör över dig här utanför
Varför måste vi döda varandra
nåt säger mig att du blir borta
en lång lång tid


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ha en bra dag :D

2008-05-05 @ 16:49:09
URL: http://www.faaanys.blogg.se
Postat av: Ida

Vi har gjort riktigt stora framsteg, med tanke på att vi umgåtts med okänt folk ALLA dagar!! Vi borde fira det här med en fest snarast :P

2008-05-05 @ 17:47:21
Postat av: Maja

haha ja det tycker jag verkligen att vi borde göra! ;)

2008-05-05 @ 20:58:45
URL: http://majanorberg.blogg.se
Postat av: Hanna

Jo de måste vi! Måste säga att jag verkligen hoppas det går att ha så roligt i så många dar igen! ;D

2008-05-05 @ 23:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0