From yesterday, the fear

känner mig lite nere och jag vet inte riktigt varför...

helgen var helt okej, inte lika rolig som jag hoppats men det gick. det roligast var nog natten när vi sov alldeles för många i en säg och vissa (hanna) tog upp lite för mkt plats! själv så blev jag mos mellan kristian och blöjmannen aka madrassen. maha ;P

idag så har det inte varit någon skola så jag sov till halv 2 , ca 14 timmars sömn, väl behövligt! sen så har jag försökt skriva ett cv men det har blivit ungefär 2 rader, bra jobbat maja! verkligen.



30 seconds to mars - From yesterday

He's a stranger to some
And a vision to none
He can never get enough,
Get enough of the one

For a fortune he'd quit
But it's hard to admit
How it ends and begins
On his face is a map of the world
(A map of the world)

On his face is a map of the world
(A map of the world)

From yesterday, it's coming!
From yesterday, the fear!
From yesterday, it calls him
But he doesn't want to read the message here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0