Let me know is your heart still beating?

varje dag var det ja :P

idag har det inte hänt mkt, vaknade halv 8 och hörde hur hantverkarna var på väg, så jag avlägsnade från min säng och gick och la mig i mammas och pappas säng istället, låg och halvsov där till cirkus 12, väldigt skönt (:
annars så har jag varit och av bokat min synundersökning eftersom den krockade med halkbanan som jag har imorgon, gahh lite nervös!
Sen så gick jag och elin och åt på dagges mkt trevligt, han även gå en sväg genom bodens affärer.

Btw, varför är hantverkarna som kommer hit, långt ifrån så snygga som dom på film? tycker det är lite orättvist! Om dom nu måste väcka mig så kan det väl ändå vara någon snygg hunk ;P


The Killers - Human

I did my best to notice,
When the call came down the line.
Up to the platform of surrender,
I was brought, but I was kind.

But sometimes I get nervous,
When I see an open door.
Close your eyes,
Clear your heart.

Cut the cord.

Are we human?
Or are we dancer?
My sign is vital,
My hands are cold.
And I'm on my knees,
Looking for the answer.
Are we human?
Or are we dancer?

Kommentarer
Postat av: Newman

Haha visst är de så, man väntar alltid på att en hunk som ska komma, sedan är de i själva verket småfeta typ gösta :( men hoppet finns fortfarande kvar! ;)

2008-11-11 @ 23:59:58
URL: http://eglot.blogg.se/
Postat av: Ida

hur går det med körkortet nu? är det nära? :)

2008-11-12 @ 09:56:05
Postat av: Martina

Nu kommer jag heeeeeem :D

2008-11-13 @ 05:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0