Nobody ever had a dream 'round here

1 månad kvar till jul, hoppas det går fort! det är så mysigt att bara umgås med familjen och bara mysa på, det är det bästa!!
Måste bara köpa julklappar åt alla, frågan är bara vad?! har redan köpt dom roligast och lättaste åt elias och allis. men what about the rest? vad ska dom få? blablabla

i fredags så var det då jobb och sen mys med martina och kladdkakan ;) 
I lördags så var det ju då tänkt att vi skulle ut på ice, men det gick inte riktigt som planerat, dels när vi skulle fara till krogen var klockan typ halv 12 -12= omöjligt att komma in. sen så var det riktigt trevligt på förfesten (: även om det inte blev som planerat så blev det en trevlig kväll, kom väl hem strax efter 3 .
Söndag var det bara att kliva upp 25 över 8 för att åka till ikea halv 9, var lagomt trött! väl i haparanda så gick vi då på ikea och kollade  på badrumsmöbler och allt annat tjaffs som finns där. sen iväg på hockey, frasses och hem , var väl hemma vid 9, en väldigt lång dag blev det!

idag så har jag haft en körlektion och sen bara tagit det lungt och slöat i soffan.
imorgon blir det jobb, vilket känns lite jobbigt är inte alls sugen på att jobba, men vill samtidigt inte säga nej till det heller  så...
funderar på hur jag ska göra till jul, jag antar att dom kommer fråga om jag vill jobba men det är ju så mysigt och skönt att vara ledig runt jul, men samtidigt så är det ju alltid bra med pengar så... jises vilka i-landsproblem jag har det är sjukt!! haha

näe nu ska jag se färdigt prison break och sen sova.


The killers - Sam´s town

I've got this sentimental heart that beats
But I don't really mind that it's starting to get to me now

Why do you waste my time
Is the answer
To the question on your mind
And I'm sick of all my judges
So scared of what they'll find
But I know that I can make it
As long as somebody takes me home
Every now and then

Well, have you ever seen the light?
Have you ever seen the light?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0