Well I think that I know that they won't remember

efter helgens bravader så har jag dragit på mig ett svullet, rött och väldigt ömt knä + en hel del små blåmärken på benen. hur kan det komma sig är då frågan? ja ingen aning! ont gör det iaf.


annars så känns det väl inte lika hopplöst längre på körkortsfronten, länge kvar ännu, men det ska nog gå. måste bara ta fingrarna ur det berömda och börja plugga teori, yey!
måste även fixa klart ansökan till au pair grejen och maila mitt personliga brev till malin så hon får läsa igenom det, och se vad som ska tas bort och läggas till.. helst skulle jag ha gjort det igår men eftersom jag har begåvats med den otroliga bra egenskapen att skjuta upp grejer så har det inte blivit av...


The academy is... - Almost here

Hey, hey now we're almost home.
I'm missing you to death, but it's all for the best, I know.
Hey, hey we're not far from home.
I've got my pride, and I'll let you sleep tonight.

So listen up.
My old friends have been dropping like houseflies.
The smoking gun still sits in my pocket and I know how to use it.
Go ahead and tell them again.
Well I think that I know that I won't forgive them
for turning their backs when we started to get busy.
Yeah twice is fine, but three times is just right.

Kommentarer
Postat av: Martina

Funderar seriost pa att komma hem och soka jobb pa tvatten !! HAhahah skulle vara battre an det har !

2008-11-07 @ 15:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0