So take my strong advice, just remember to always think twice

helgen var riktigt trevlig! först 4års kalas hos magge, kan inte riktigt förstå att han har blivit så stor!
sen så var det avskedsfest hos martina men utgång på boddan (:
kommer sakna dig sååå sjukt mkt!

sen idag så har jag ringt och anmält mig till en intensivkurs för körkortet så på måndag så drar det igång och så förhoppningsvis så har jag körkortet i början av november, gaah är typ nervös :P


kan ju även säga att jag inte försöker vara mystisk utan julklappen är till elias och består av ett barbapappa memory (: (ovanlig att det är nått med barbapappa!)



har hittat en underbar cover på Michael Jackssons Billie jean, nämligen med David Cook.

She told me her name was Billie Jean as she caused a scene
Then every head turned with eyes that dreamed of being the one
Who will dance on the floor in the round

People always told me be careful what you do
Don't go around breaking young girls' hearts
My mother always told me be careful who you love
Be careful what you do 'cause the lie becomes the truth, yeah

Billie Jean is not my lover
She is just a girl who claims that I am the one
But the kid is not my son
She says I am the one, but the kid is not my son


Kommentarer
Postat av: Martina

I'm gonna miss you too !!

2008-10-22 @ 16:19:42
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/
Postat av: Mirja

Intensivkurs låter bra! :D Du måste få klart din ansökan!!!

2008-10-25 @ 00:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0