I don´t wanna stay around in the same place anymore

igår var jag så fruktansvärt äckligt bakis så det var inte sant! antar att jag bara har mig själv att skylla :P har även upptäckt en del mystiska blåmärken var av ett baki ryggslutet, kan jag har ramlat av en stol möjligen?
¨

i natt så drömde jag att jag skulle gå "hem" till mitt studentrum (tänk college filmer) och det var fest i hela korridoren. i korridoren så möter jag tysken och det första jag säger är " you look taller then i remember" och sen precis när jag ska gå och lägga mig i drömen så ringer väckarklockan. lite irriterane! kändes verkligen inte som att jag hade sovit nått! usch :P



Lars Eriksson - Let´s go

I just wanna go, go, go when the reason is strong
and the logic is weak
I just wanna be me, me oh can´t you see
what else could I be?

Kommentarer
Postat av: Elin

haha ja jag vet vad du menar, blåmärken kommer när huvudet inte varit med ;P jag kommer hem till jul nästa gång! är faktiskt inte så länge kvar. men du är i boden då?

2008-10-07 @ 17:59:52
URL: http://eglot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0