Laugh it all off in your face

jobb,jobb,jobb har haft tur att hamna i vibbran både måndag, tisdag och förhoppningsvis resten av veckan också (:
fick veta att efter den här veckan behöver jag bara jobba i 3 dagar till innan jag får 7kr mer i timmen, från 99 till 106, yey känner nästan att jag kan jobba nästa vecka också om jag får.

har varit och övningskört idag och det gick faktiskt riktigt bra, kunde till och med möta bilar utan att få panik, hehe stort!


måste bara säga att jag och min kära storebror har kommit fram till att vi har samma ringsignal, vad är oddsen? jag hävdar iaf att jag hade den först! så de så!



30 seconds to mars - the kill

What if I wanted to break
Laugh it all off in your face
What would you do?
What if I fell to the floor
Couldn't take all this anymore
What would you do, do, do?

Kill
Break me down
Bury me, bury me
I am finished with you

What if I wanted to fight
Beg for the rest of my life
What would you do?
You say you wanted more
What are you waiting for
I'm not running from you

Kommentarer
Postat av: Martina

Åhh kom igen nu med körkortet :D jag hejar på dig !! haha låter bra tat det går frammåt istället för bakåt :D hihi pusss

2008-09-02 @ 23:15:12
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0