I know this hurts, it was meant to..

känner mig nere, negativ och allmänt ledsen just nu, skulle vilja stänga in mig på rummet i några dagar och bara skrika, girna och inte göra ett piss. men det går så klart inte, får helt enkelt hålla ut resten av veckan och sen bryta ihop eller nått.
imorgon måste jag gå och lämna igen böckerna jag lånat på biblo, tror ni jag har läst nån? näe, of course not!
jag som skulle träna upp min engelska för att kunna förstå nått om jag far i väg, men självklart så skjuter jag upp allt. Mycket snack och liten verkstad, så har det alltid varit, hoppas jag kan ta steget och fara iväg...


Fall Out Boy - Get Busy Living Or Get Busy Dying

This has been said so many times that I'm not sure if it matters.
But it must be said again that all us boys are just screaming,
Into microphones for attention,
Because we're just so bored-a-ored-a-or-a-or-a-ored .
We never knew that you would pick it apart, oh,
I'm falling apart to songs about hips and hearts.

Your secret's out.
I know this hurts, it was meant to. (It was meant to.)
Your secret's out and the best part is it isn't even a good one.
And it's mind over you don't don't matter.

Kommentarer
Postat av: Karin

Vi får helt enkelt muntra upp varandra imorn! :D

2008-09-19 @ 21:21:53
URL: http://chaarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0