Remember it´s just different from what you´ve seen

snaart helg vilket ska bli mkt sköönt!

igår så var det då jobb, sen så gick jag och beställde klipp och slingnings tid till på tisdag, får se om jag vågar göra nått fränt :P tveksamt!
sen så var det hockey och dom vann!  heh lite imponerad :P
 till helgen så blir det bara lungt, kanske mys med martina nåndag? sen på söndag blir det nog ikea och skopunkten med mamma och carro (:

tänkte börja med en ny liten punkt här, nämligen övingskörnings status :P

Övningskörnings status:
idag har då jag och mami varit och övningskört, for som vanligt upp till körplan vid alder men det visade sig att det var massa bandvagnar och bassar där vi garaget så vi körde bara runt där ett tag för att sedan be ge oss mot pagla. Mamma körde då dit, men därifrån körde jag runt och ner för ballongbacken och gammelbyvägen till ishallen och plockade upp lillebror och sen så körde jag från ishallen upp för vittjärvsvägen och runt pagla ballongbacken igen (: alltså, jag har mött bilar, bilar har kört baki mig, jag har kört 70km/h, backat och allt! som sagt det går frammåt! (:


Stone sour - Through glass

How do you feel? That is the question...
But I forget you don't expect an easy answer
When something like a soul becomes initialized and folded up like
Paper dolls and little notes, you can't expect a bit of hope
So while you're outside looking in, describing what you see
Remember what you're staring at is me

Cause I'm looking at you through the glass,
don't know how much time has passed
All I know is that it feels like forever, but no one ever tells you that 
Forever feels like home, sitting all alone inside your head...

How much is real? So much to question
An epidemic of the mannequins contaminating everything
We thought came from the heart - but never did right from the start
Just listen to the noises - null and void instead of voices
Before you tell yourself It's just a different scene
Remember it's just different from what you've seen

Kommentarer
Postat av: Ida

Det går ju riktigt bra nu :) snart har du kortet!

2008-09-04 @ 22:41:43
Postat av: Martina

åhhh så stolt jag är över dig maja !! imorgon kanske vi kan hitta på nå ? för på lördag ska jag på bio med mamma och per :P haha

2008-09-04 @ 23:13:26
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaa, det måste vi :) Jobbar du nåt till veckan? annars hade vi kunnat gå och fika på tisdag?

2008-09-06 @ 18:12:41
Postat av: Ida

Attans! Men när jag kommit hem då blir det fika :)Håret har varit blondt/orange, men det har hunnit bli ljusbrunt igen. Jag trivdes inte alls i det ljusa håret.. Bilder finns så du ska få se hur bedrövligt det såg ut :P

2008-09-07 @ 21:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0