We're close and then we run

heeeey bloggen!

kan ju forst och framst saga att hemresan ar bokad, sa den 27 maj sa kommer vi hem igen! valdigt blandade kanslor, den ena sidan av mig vill hem till alla alskade, den andra sidan vill stanna har med allt nytt spannande, bra shopping, snygga killar osv! ;)

Kan ju aven saga att jag ska saga upp mig pa mandag, sa hela maj ska jag bara sola, njuta och shoppa har nere! Hoppas att patrik kommer och halsar pa da, hade varit nice med lite sallskap! (:

Vad har hant sen sist da?
Jag har brant mig pa varan lampa nar jag skulle sminka martina i mandags, sa har varsta brannsaret pa armen nu, tur att det har borjat laka! I mandags sa va det ju tankt en lugn ute kvall pa shoko med tjejerna, martina borjade ma illa igen sa hon stannade hemma. Men jag, fia och britta gick dit, dar var det heeelt dott, taffade pa nagra fran jobbet och dom skulle till apolo, sa istallet for den lugna ute kvallen blev det nasty monday istallet. kom hem vi 7 efter efterfesten hos arbetskamraterna! kan ju saga att jag var lagomt seg nar jag skulle upp och jobba i tisdag och traningsvark som ett psyk hade jag i benen ocksa! gick tydligen vilt till pa dansgolvet :P
Annars har den har veckan mest bestatt av jobb, vilket ar skit! Med det har aven blivit en del morgon promenader efter stranden i morgonsolen, heeelt underbart! bilder kommer senare!
I fredags efter jobbet hade forst planerat en barrunda men istallet sa blev det en myskvall med massa gott och ljus hos fia och britta vilket var valbehovligt (:
I gar sa var det stan som gallde! inhandlade ett par svarta gladiatorsandaler och en superfin och helt underbart skon tunika + ett jatte snyggt turkost nagellack. Blev aven mat pa burgerking ( mmm alska! ) och en del alkohol jag kom hem med! :P blev aven ett litet komiskt aterseende pa carrefour, jag menar det ar over 6miljoner manniskor i den har staden, vad ar oddsen?
Efter stan sa var det bara att fara hem duscha och gora sig i ordning for att fara till britta och fia pa forfest med jordgubbar och sprutgradde, thats how we roll! Sen gick vi ivag till leo och jens och fortsatte forfesten dar, mkt trevligt. kvallen slutade pa boulevard hos den snygga bartender och min snygging till dj :P hehe kom hem vid 6 nangang. rolig kvall allt som allt!
Idag har vi bara legat i sangen och sloat och ikvall blir det att ga ut och ata for att fia fyller ar! GRATTIS :D

har val inte sa mer att beratta nu, sa aterkommer nasta helg nangang! pusspusss


All we know is distance
We're close and then we run
Kiss away the difference
I know you hate this one
But this is how the story ends
Or have we just begun

Lite the fray innan jag slutar bara!

och just det forlat mirja orkar inte fixa fargerna pa bloggen nu :P hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-22 @ 22:14:21
Postat av: Mirja

Haha, jag förstår att du har bättre för dig :D Vad härligt det låter med ledigt hela maj. Hoppas allt är bra med dig, saknar dig! Kram

2009-04-22 @ 22:15:55
Postat av: Karin

Fint bejb :) Jag längtar tills du kommer hem igen :)

Vad önskar du dig i present btw?!? :)

2009-04-24 @ 06:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0