With that sad sad look that you wear so well

En vecka sen jag skrev nu, händer väl ungefär lika lite som vanligt.

Helgen var iaf väldigt trevlig. I fredags så begav jag mig till luleå för att äta middag och mysa på men Hanna, Karin, Johanna och hennes pojkvän Johan. var roligt att träffa alla igen! körde hem vid halv 2 nångång.
I lördags så sov jag länge, sen var jag och handlade med la familia, när vi kom hem så väntade martina ut i trapphuset, så vi la oss i soffan och slöade innan det var dax för att göra oss i ordning för hannahs 20års kalas (:  Kvällen var mkt trevlig med utgång på ice.
I söndags så vakande jag upp fruktansvärt bakis vid 12, ville helst bara somna om, men det var bara att gå upp och duscha för att sen bege sig iväg till mormor och morfar på 170års kalas! Även detta kalas var mkt trevligt, fick även leka lite med elias och allis som alltid är lika söta! (:



The all american rejects - Gives you hell

Tomorrow you'll be thinking to yourself
Where'd it all go wrong, the list goes on and on

And truth be told I miss you
And truth be told I'm lying

When you see my face hope it gives you hell
Hope it gives you hell
When you walk my way hope it gives you hell
Hope it gives you hell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0