I think he took my soul

Helgen då,  i fredags så skjutsade jag carro till luleå och så sprang vi runt på stan en snabbis, blev hår spray, hår mousse och en sub macka :P Sedan släppte jag  av carro på busstationen och begav mig mot storheden för att köpa en lampa till toan, sen körde jag hem och dunkade musik och sjöng högt till för mig själv, "and it´s coming closer"! tur att ingen hörde! :P haha
På kvällen blev det bara häng i soffan  med god mat och dåliga tv program.

I lördag så sov jag länge, mormor och morfar kom förbi en sväng och vi satt och pratade och fikade lite (: Sedan började jag göra mig iordning för kvällen, strax efter 6 så for jag, mamma och pappa och åt på thairestauragen, mycket gott!
Sedan bar det av till martina för att fira hennes 20års dag vilket var super trevligt! :D



Söndagen var en riktig bakis dag, låg mest bara i soffan och gjorde ingenting.

Och idag har jag inte heller varit så produktiv, men vid halv 5 ringde martina och frågade om jag ville gå på bio och det är alltid trevligt! så vi gick och såg, The curious case of Benjamin Button. Tyckte den var riktigt bra :)

Näe nu ska jag sova!


Kings of Leon - Closer

Stranded in this spooky town
Stoplight is swaying and the phone lines are down
Snow is crackling cold
She took my heart, I think she took my soul
With the moon I run
Far from the carnage of the fiery sun

Driven by the strangle of vein
Showing no mercy I'd do it again
Open up your eyes
You keep on crying
Baby I'll bleed you dry
Skies are blinking at me
I see a storm bubbling up from the sea

And it's coming closer
And it's coming closer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0