Lagenhet + Jobb

Det forsta jag maste saga ar val att vi har gatt och blivit med lagenhet! En liten etta pa 15kvadrat och en huge terrass pa cirkus 50kvadratmeter och havsutsikt. Helt underbart, tar max 5min att ga till stranden, love it!
visst ar den liten och det ar sjuuuukt manga trappor upp, men nar man ser terrassen ar man sald! (:
Annars sa har aven jobbet borjat. Forsta dagen var i gar och eftersom rummet vi skulle vara i var dubbelbokat sa blev alla vi nya bjudna pa kaffe. Det var manga trevliga manniskor dar. Kanner mig dock fortfarande lite nervos over telefonforsaljar jobbet ar nagot for mig, men den som lever far se!
Igar efter jobbet iaf sa gick jag och martina och storhandlade, kom ut med 7 pasar mat! hoff sa jobbigt det var att bara, men nu har vi det iaf (:

Idag sa skulle vi fixa alla papper sa vi kan borja jobba har sa stod utanfor polisstationen kl 8 och vantade pa att dom skulle oppna en timma senare. Sen gick vi och virra ett tag innan vi hittde det andra stallet vi skulle pa.
Efter papprena var fixade sa bar de av till jobbet for att kopiera dom och snabbt var det gjort! Sa idag slutade vi vid 12.
Och da for jag och martina vidare till ikea for att kopa filtar eftersom det inte fanns nagra tacken i lagenheten och vi ar snala med elen, sa i natt har vi sovit full pakladda och frysit rumpan av oss!
efter ikea for vi hem och la oss pa terrassen och solade, underbart!
OCh vid halv 6 sa tankte vi ga och kolla i alla affarer, sagt och gjort, men vi han inte ens men 1/4 av alla miljoner, miljoners affarer som finns sa vi far fortsatta nan annan dag!

Nu hinner jag inte skriva natt mer for tiden haller pa att ga ut!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är inte alls avundsjuk på er, inte det minsta :P

2009-03-10 @ 20:59:10
Postat av: Karin

Åh vad skönt att ni har någonstans att bo nu iaf :)

2009-03-13 @ 19:37:56
URL: http://chaarin.blogg.se/
Postat av: Mirja

Åhh, vad härligt det låter :D Behöver dom mer svenskar dit att jobba? USA är nog över för min del nu :P

2009-03-14 @ 21:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0