We haven't lost it all yet

¡Hola amigos! ¿que tal?

4 dagar kvar att jobba och jag ar overlycklig for det! ska bli as nice att bara ga och glassa! ;)
 

vad har hant sen sist da?
I sondags sa var vi ut och at fodelsedagsmiddag for fia vilket var valdigt mysigt !
Sen har det mest varit jobb, i mandags och tisdags var jag duktig och gick ut och gick en timme efter stranden, helt underbart! Sen i onsdags sa var det as varmt sa vi jag och martisen gick ner pa stranden och solade innan jobbet, lag och lyssnade pa hur vagorna rullade in, sjukt harligt!
I fredags sa var det sista dagen pa kanpanjen i har suttit pa sa da hade vi mest bara utbilning och sen sa gick vi lite tidigare och for och bowlade och drack ol pa jobbets bekostnad! sen akte vi hem och bytte om lite och gick och motte upp madde och hennes pojkvann for en liten barrunda (: "griscity", ett ord som jag hade valdigt kul at den kvallen : P
Igar sa kom fia och britta forbi for vi tankte ha lite strandhang, men det blaste sa sjukt mkt, sa vi plagade oss ett litet tag innan vi gick in pa varat mysiga café och drack latte stallet!
Sen gick jag vi hem och borjade stada och tvatta och var allmant duktiga bara, sen at vi goo middag och invantade besoket. fia, britta och josefin anlande och forfesten kunde borja. kvallen blev inte riktigt som tankt om jag sager sa. men det roligaste av den var nar jag och josefin skulle och kopa fyllemat till alla pa donken.. man kunde inte ga in och bestalla utan dom hade bara drive innen oppen, och man fick inte ga och bestalla dar, sa da var det nagra snalla spanjorer som lanade ut sina cyklar till oss, sa vi cyklade istallet och det gick prima, dock stod typ hela parkeringen och kollade pa oss :P hahahaha vilken syn det maste ha varit!
Idag har jag annars bara varit sjukt bakis och matt apa! Men ikvall blir det mys hos "bodentjejerna" ;)

Puss hej leverpastej, kanske blir mer uppdateringar nu nar jag snart slutar jobba!



Baby close your eyes
Don't open til the morning light
Don't ever forget
We haven't lost it all yet
All we know for sure
Is all that we are fighting for
Baby don't forget
We haven't lost it all yet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0