Turbulens och tallskog, kan det bli bättre?

nu är jag less, vill bara hem och lägga mig i min egen säng....
vi gick och la oss kl 2,30 efter en super mysig tapas middag med tjejerna och att ha packat färdigt..
väckarklockan ringde kvart i 5 och då var det bara att stiga upp och göra sig iordning, saara knackade på och sa hejdå, världens bästa granne! kl 6 hade vi fått ner väskorna och allt för trappen så vi beger oss mot busshållplatsen, yey 59 går inte för än 7, så det var bara att bege sig mot metron, och konka väskan på 23kg+ ett fetthandbagage i trappor upp och ner, nice, när vi väl hade tagit oss till catlunya så hoppa vi på flygbussen. väl framme på flygplatsen virrade vi runt ett tag innan vi checka in. planet avgick 10,35 och vi var väl framme vid vid 14 nångång och sen har vi bara hängt, ätit, hämtat bagage osv, nu är jag sjukt trött, mår illa av turbulensen som var påvägen ner och all skräpmat jag äit, less på att bära väskor osv. Jag vill antingen hem nu på engång eller tillbaka till barca.
En annan sak som gör mig frustrerad är den här jävla champions league finalen, jag vill stå på catalunya med hebecka och gänet och se den inte sitta på arlanda, därför bojkottar jag den idag!
dessutom så leder ju barca med 1-0 vilket inte hjälper mot längtan tillbaka.


slut gnällt, får ju träffa alla underbara vänner och familj när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Britta

Vart är Maja?!

Fan också, pallra dig hit igen..nu!

2009-05-31 @ 19:17:53
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0