vamos de la playa!

I lordags var det meningen att vi skulle ga ut men kande att det har blivit ratt mkt pa senaste tiden sa vi tog en mysig hemma kvall i stallet med schlager, chips och cola..
Sen i sondags sa antar jag att vi lag pa standen och pressade pa dagen och sen pa kvallen kom rebecka forbi och vi gick ner och satte oss i hamnen och snackade skit och kollade pa manninskor, mkt nice!
I mandags var det playan som gallde igen, nar vi kom hem sa hange grannarna pa terrassen och helt plotsligt horde vi hur nagon borjade sjuga och spela gitarr. sa jag fick mig en lite sang om mina ogon haha pinsamt men trevlig :P  sen pa kvallen kom rebecka forbi igen och vi borjade forfesta in for nasty monday, och den blev kanske lite nasty, hahah...
Igar knackade de pa vid 12, bakis som fan sa oppnar jag dorren och dar star "gitarr mannen" och fragar om vi ska med pa stranden, samma stund kikar sara varan granne in genom fonstret och fragar samma sak, sag och gjort vamos de la playa, hande dar med snygga valtranade breakdansare, man kande sig lite sma fet, but thats life!
Blev en hel dag dar, for senare pa kvallen sa gick jag, martina och sara upp till ramblan och kollade pa gabbarnas show, duktiga var dom! sen drog jag, martina, sara, hennes pojkvan och gitarrmannen hem till oss och chillade och drack sangria, trevligt...
Idag har jag varit trott bakis och bara velat sova. men tvatta och hangt pa standen en stund iaf..

imorgon blir det att dra till banker och saga upp kortet och hamta ut slutlonen. sen blir det mest troligt att folja med rebecka och nagra av hennes klasskamrater till okata, en stand utanfor barcelona, vilket ska bli mkt trevligt!


endast en vecka till jag kommer hem nu, blandade kanslor!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0