"I like your dress but your hat is niiice!"

i mandags var vi som sagt ut och at, valdigt gott och trevligt!
forfesten fortsatte sedan pa en parkbank nere vid vattnet med sangria i tetrapack, niiiice!
sen blev det nasty monday, kanske inte den mest lyckade men det funka!

tisdag sa tog vi det bara lungt och sen pa kvallen sa kom rebecka, majabohm och sara forbi och hangde ett tag.
ondags sa var vi och shoppade tror jag som vanligt :P
torsdag sa var jag och fia och tog en mys fika innan hon borjade jobba, sen sa blev det aven lite shopping da ocksa! lillpappsen fyllde aven ar!  
igar = min fodelsedag sa borjade det med att vi skulle ga och hamta pengar, jag kom hem en klanning, en t-shirt (till johan) ett par orhangen och en typ pase rikare!
sen var det till caprabo, kopa alkohol, hem stada, diska, gora tarta, fixa sig innan gasterna skulle komma. fia och britta anlande forst och da var vi sa hungriga att vi borjade grilla, sen kom aven rebecka, madde, lisa och belchior ocksa, vi drack, at och hade allmant mysigt pa terrassen. sockan och snyltar kom ocksa forbi en svang.. fick en super fin tarthatt, en vaska och myys kofta av min underbara vanner! tack! fick aven hora grattis sangen pa bade svenska och portugisiska, de ni!
kvallen slutade lite absurt nar varan sur granne fick ett psykbryt och borjade skrika... men overlag sa var det en super fodelsedag!!

Idag har vi bara legat och pressat pa terrassen, och aj I´m burned! men men smallar man far ta!


ett utryck som har blivit en standard har nere ar : I like the stairs, but the elvator is niiiiice!
hahah ska lara er det nar jag kommer hem vilket ar valdigt snart!!
saknar er alla sa enormt mkt!! puss pa er alsklingar!




There's some things we don't talk about
rather do without
and just hold the smile
falling in and out of love
ashamed and proud of
together all the while

You can never say never
why we dont know when
time and time again
younger now than we were before


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0