No time to think of consequences

well varan lugna ute kvall pa shoko slutade an en gang med nasty monday! hehe vi lyckas aldrig :P

Kvallen blev riktig lyckad om man bort ser fran en lite snee fylla fran min sida! menmen lite grat och lite tjaffs sa gick det over.. att jag saknar mina alskade vanner, var en av orsakerna till grinande iaf. haha ja juste har listat ut varfor det heter nasty monday nu ocksa!


vad har hant annars da? igar hade jag den varsta bakisen ever! fyfan sager jag bara!!

Idag har jag och martinisen skrivit pa vara finicito papper, sa nu ar vi fria fran jobbet. Vi har aven varit och sett pa sagrada familia, vilket var extremt stort och frant! vi gick iaf darifran och hem via nagra affarer. JAG VILL HA SKORNA!!!!!! sa sjukt snygga gladiator sandaler fran min alsklings affar pull & bear! vill aven ha huvtrojan och alla heeeelt underbara t-shirtar.
hoff hoff jag kommer fa ta lan for att kunna kopa allt!

ajja nog snackat om det.. imorgon blir det nog en lugn dag pa terrassen, rebecka skulle kika forbi efter skolan tror jag sa det blir nog en aning skitsnack da!


barca - chealse ikvall, vinner barca sa kommer inte jag kunna sova iaf! :P

Pusshej hors nasta gang! :-*


Control yourself
Take only what you need from them
A family of trees wanting to be haunted

Mgmt - Kids



sjukt skon lat!


Kommentarer
Postat av: hanna

vi saknar dig maja! de kommer bli skit kul att träffa dig igen! pusspuss

2009-05-12 @ 16:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0