You kick the bucket and I'll swing my legs

hej hopp i lingonskogen!

nu ar sista jobb dan avklarad sa nu ar jag fri, kanns otroligt skont med samtidigt lite trakigt att inte fa traffa alla skona lirare varje dag.

"fan javla AS ni ger oss "vata" drommar ;)"
 


har lite bloggtorka men nagra roliga citat kan ni ju fa ;)


"Hall kaften sockerkaka!"

"Ah jag kanner mig helt slak idag"

"jag vill ha en majbrasa, jag tanker fan tanda pa en palm!"

"klockan ar 22 och 22 vad tanker du pa fia?"

hahaha ja nagra forstar ni saker inte, men kan ju forklara dom nar jag kommer hem :)

Pusshej!


I'll be the one to show you the way
You'll be the one to always complain
Three in the morning come a bang, bang, bang
All out of fags and I just can't wait
Cancel the thing that I said I'd do,
I don't feel comfortable talking to you
Unless you got the zipper fixed on my shoe
then I'll be in the lobby drinking for two

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0