Don't worry I'll teach you spanish honey..

En månad kvar nu!!

Det ända jag gör är typ att sitta på loquo och leta lägenheter, böjar bli lite less nu!
Vill ha en fin, mysig och billig lägenhet i Barceloneta så jag har nära till mitt favorit ställe i hamen.
Kunna gå ut och sätta sig där på en bänk och bara kolla på människor.
Självklart kommer det inte vara det samma som mina och Martinas kvällar där men ändå... den platsen är svårslagen!


Annars så håller jag på att få spunk av att inte göra nånting om dagarna!! gaaah man blir ju rastlös av mindre!
Bara därför kommer dom säkert ringa imorgon och då kommer jag säkert inte vara lika sugen på det. haha.

Dessutom är jag alldeles fläckig efter ett misslyckat brun utan sol försök, vet inte ens varför jag försöker det blir ändå aldrig som man tänkt sig! Men snaart då jävlar får jag sol på riktig. Sweeet!


mm positvt inlägg!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0