Here we go again!

Kanske att starta upp en gång för alla nu igen så ni kan läsa om mina bravader i BARCELONA!!

Som sagt så drar jag ner till barca igen men för att läsa spanska den här gången, vilket ska bli awesome!
längtar verkligen (:

Flygbiljetten är bokad, 9 mars så åker jag ner till stockholm och sover på arlanda innan jag onsdag den 10mars åker vidare ner till Barcelona 6,40. Funderar på att ta in på rest and fly så man får lite sömn den natten iaf.

Har skickat ett mail till min och Martinas gamla hyresvärd och frågat om lägenheten är ledig mars-maj. Jag hoppas att jag får ett possitivt svar, vill verkligen bo där, var heeeelt perfekt! :)



Annars så blir det en tripp till Umeå nästa helg med Fia för att delta i Brittas inflyttningsfest vilket ska bli mys ;)


Overandout!

Kommentarer
Postat av: Martina

Naaajs med uppdatering snygging :) Jag kommer följa bloggen vaaar dag kan du ge dig på :) haha Puss

2010-02-08 @ 16:53:28
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0