Jag ler mot dig, för det finns ingenting som passar mig..

Ännu närmare Barca, tiden går fort! I dag har jag bokat hostel för dom två första nätterna. Tänkte först ta samma som jag och Chuck bodde på, men då hade en som jag ska läsa med bokat på ett annat som såg riktigt fint ut och kostade bara 9euro natten vilket var väldigt bra! Sen är det ju alltid roligare att bo tillsammans men några man "känner" eller ska lära känna iallafall.
Imorgon funderar jag på att boka en natt på rest and fly på arlanda.. går som bra att sova på en bänk när man är två men nu när jag är ensam så känns det bättre att lägga ut lite pengar på ett rum! Dessutom kan det vara bra att få lite sömn när man ska träffa nya människor och vara trevlig dan efter. En Maja utan sömn är ingen trevlig Maja!
 
Annars så har veckan varit lugn, måndags så sov jag länge och sen tog jag en långprommenad i fin vädret! Sen på kvällen blev det filmmys.
Tisdag var jag och fika med fia sen blev det semelbak, mums!
Onsdag så hade jag och fia en hel dag! Lunch på dagges, hem och såg bröllopsduellen och grease, lagade middag och var och såg på handboll (:
I torsdags så ringde dom från jobbet och väckte mig 11 för det var kris, så jobbade halv 12 till 16, mjukstart!
Blev även jobb igår och sen var det bara mys med familjen framför os som gällde!
Idag har det inte blivit mycket gjort men har diskat och bäddat rent i sängen, sen även ätit en sjukt god middag! Och såklart sett när grabbarna åkte hem ett guld och ett brons!




Tänkte bjuda på lite bilder från förra helgen!



Besos!

Kommentarer
Postat av: Britta

Om du bara visste vad jag ser fram emot helgen!

2010-02-24 @ 12:54:36
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0