Bye bye Boden, Hola Barcelona!

Igår vid sex tiden så begav jag mig mot kallax med mamma, pappa och ogge. 19,20 gick planet mot stockholm där jag landade 20,30.. Checkade in på rest and fly och sov där över natten.. I morse 4,45 så ringde klockan och jag gjorde mig i ordning och gick till terminal 2 för att möta upp Sandra (en tjej som också ska läsa spanska här fast på en annan skola). 6,40 gick planet och utan krusiduller så landade vi 10,15 som planerat!
Det var en skön syn att se att det inte låg någon snö på backen när vi kom fram och temperaturen ligger på ca 6+ grader och sol.
Sitter nu på rummet på hostlet och fryyser! så dålig isolering och inga element, toppen!
Har iaf ätit en trerätterslunch inklusive vin för 7,50euro vilket jag tyckte var ett riktigt bra pris, maten var också väldigt god : )
Nu får vi se vad som händer, har vilat lite så blir väl att ge sig ut på stan en sväng och inskaffa lite alkohol till kvällen! ska även kanske försöka kolla på någon lägenhet om robin vill dyka upp någon gång.. och om jag får tag på dom som hyr ut vill säga!

Blev en liten snabb uppdatering nu och ska försöka uppdatera några gånger i veckan iaf :)


Over and out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0