We're living in a wasteland

Om en vecka är jag tillbaka i Barcelona, 1 vecka!!! Helt sjukt vad tiden har gått fort och nu går jag runt som ett vandrande nervvrak! Ena stunden glad andra stunden sur/ grinig.
Jag längtar som ett psyk och det ska bli otroligt skönt att komma iväg från snön och kyla till spontana och underbara barca .. Samtidigt så känner jag att det inte är så dumt här hemma, har fått i ordning lägenheten. Ny målat sovrum och kök, ny tv, soffa mm. Mina vänner är här och har träffat många trevliga personer den senaste tiden. But then again de senaste månaderna har jag inget annat än att komma bort och allt finns kvar när jag kommer hem.. resfeber I guess! Var exakt likadant när jag skulle åka förra gången också och det visade sig vara det bästa jag gjort!





Kommentarer
Postat av: Martina

som sagt, allt finns kvar !! Hoppas du får det underbart i Barca ni :D

2010-03-04 @ 01:24:05
URL: http://martinalindwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0